Saturday 11 October 2014

KEJAM !!!!:Bunuh dan rogol mayat ibu

 Seorang remaja  di selatan Texas telah dijatuhi hukuman penjara seumur hidup kerana membunuh ibunya.
Apa yang menjijikkan lagi setelah membunuh ibunya dia telah melakukan serangan seksual terhadap mayat ibunya.



"Cuba teka saya kehilangan keperawanan saya dengan mayat " katanya chillingly memberitahu detektif semasa siasatan dijalankan.

"Saya tidak menidakkan apa yang saya lakukan. Saya suka dia dengan cara yang saya lakukan."

Davis memberitahu penyiasat itu beliau berhak mendapat 100 tahun di penjara selepas mendakwa dia tiada masalah mental.

"Saya,seorang yang amat berat dan menjijikkan," katanya.

"Saya tidak mempunyai moral. Badan adalah sebuah badan. Sekeping daging."

Menurut polis, Kimberly Hill telah dicekik dengan tali dan ditikam di kepala sebelum akhirnya dibunuh dengan tukul besi.

Kimberly Hill, 50, telah dibunuh dengan tukul besi sebelum anaknya menyerang secara seksual terhadap mayatnya.

Badan Hill ditemui diengan tidak berpakaian dari pinggang ke bawah.


Kevin Davis membuat beberapa pengakuan mengerikan selepas membunuh dan menyerang seksual ibunya.

Polis mengatakan Davis memutuskan untuk membunuh kakaknya, sebaliknya meninggalkan jejak darah di seluruh rumah itu bersama-sama dengan mesej: 'cari saya. Maaf untuk keadaan jadi kucar-kacir. KD. '

Davis panggil 911 hari berikutnya untuk menyatakan dia telah membunuh seseorang.

Juri minggu ini telah menunjukkan video wawancara Davis 'dengan detektif di mana beliau mengakui mempunyai fantasi ganas ke arah wanita.

Remaja itu memberitahu penyiasat dia waras dan sedar tindakannya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...