Saturday, 5 April 2014

Bolehkah suami isteri tonton cerita lu*ah



Hukumnya haram secara sepakat ulama walaupun niatnya baik. Ia diharamkan kerana;

Pertama : Islam mengharamkan melihat aurat orang lain, terutamanya bahagian sulit. Nabi SAW bersabda, Ertinya;

“Janganlah seorang lelaki melihat aurat lelaki yang lain, dan janganlah wanita melihat aurat wanita yang lain”


Sudah tentu apabila melihat filem tersebut, akan dilihat aurat si pelakon tadi malah dalam keadaan yang tidak diizinkan oleh Islam pula.

Kedua: Islam juga tidak menggalakkan si suami melihat kemaluan isteri dan begitu juga sebaliknya, sebagaimana disiplin seks Islam yang dinyatakan oleh Sayyidatina Aisyah r.a berkenaan hubungannya dengan baginda SAW. Jika demikian hukumnya, maka sudah tentu melihat kemaluan selain pasangan yang halal di dalam filem lucah lebih lagi ditegah oleh Islam. (hadith berkaitan hal ini tidak sahih,jadi harus melihat kemaluan pasangan kita)

Ketiga : Terdapat cara lain untuk mempelajarinya, iaitu dengan membeli buku panduan seks dalam Islam yang melakarkan gambar-gambar lukisan sahaja.

Keempat : Filem-filem ini sudah tentu dilakonkan oleh orang bukan Islam serta sudah tentu menjalani hubungan seksual tidak menurut displin Islam dalam hubungan seks. Termasuklah melakukan seks secara yang diharamkan oleh Islam. Justeru, meniru teknik yang diharamkan sudah tentu diharamkan juga.

Kelima : Dibimbangi si suami atau isteri akan terbayangkan pasangan pelakon di dalam filem lucah tersebut. Maka ia jatuh ke dalam perkara haram yang lain pula. Kesimpulannya, diharamkan menggunakan filem lucah samada untuk menaikkan syahwat suami isteri mahupun sebagai pengajian.

Betul ke semua lelaki mesti tengok filem p0rn*

Betul ke dimana ada pornografi di situ ada lelaki. Penelitian yang dilakukan ilmuwan menemukan semua lelaki dewasa ternyata menonton pornografi. Yang mengejutkan kebiasaan itu dimulai pertama kali saat rata-rata usia lelaki 10 tahun.


Peneliti dari University of Montreal Kanada melakukan penelitian di tahun 2009. Awalnya, peneliti hanya ingin mencari lelaki usia awal 20-an tahun yang belum pernah melihat pornografi.

Tapi peneliti sukar menemukan lelaki yang belum pernah menonton film porno. Tidak ada satu pun lelaki yang disurvei yang belum pernah nonton film porno.

"Kami tidak dapat menemukan satu pun lelaki yang belum pernah melihat pornografi," kata Profesor Simon Louis Lajeunesse.

Sekitar 90 % lelaki normal (heteroseksual) yang disurvei itu menonton film porno dari internet, bakinya 10% dibeli sendiri dari kedai atau jalanan.

Lelaki bujang yang disurvei mengaku menonton pornografi rata-rata 40 minit selama tiga kali seminggu. Sementara lelaki yang punya pasangan mengaku menonton film porno hanya 1.7 kali dalam seminggu selama 20 minit.

Dari hasil studi ini, peneliti menyimpulkan lelaki menonton film porno yang sesuai dengan citra dan gaya seksualitinya. Namun mereka akan menolak filem yang dianggap terlalu aneh.

Madu baik untuk suami isteri

Dahulu madu diakui sebagai penambah ghairah seksual.


Penggunaan madu sebagai zat perangsang telah dikenal lama dan dikatakan pula bahawa madu mampu meningkatkan orgasme.

Madu menghasilkan oksida nitrat yang membantu membuka pembuluh darah, akibatnya laki-laki akan merasakan ereksi. Sedangkan perempuan akan mengalami pembengkakan di klitoris yang membuatnya lebih terangsang.

Selain itu madu juga diketahui kaya akan vitamin B yang diperlukan untuk produksi hormon testosteron serta membantu metabolisme tubuh dan juga penggunaan hormon estrogen. Kerana itu madu diketahui memiliki efek libido yang sangat baik bagi laki-laki maupun perempuan.

Manfaat lain yang didapati dari madu adalah banyaknya zat gizi yang terkandung di dalamnya yang baik untuk tubuh seperti vitamin C, E, natrium, kalsium, fosfor, zat besi dan juga antibiotik semulajadi untuk melawan infeksi.

Namun masyarakat harus pandai memilih madu agar tidak terjebak pada madu palsu. Salah satu cara untuk mengelak dari membeli madu palsu adalah dengan mendapatkan produk MADU SUNNAH.

Jutawan Madu

Keistimewaan produk ini:

Dipermudahkan kepada anda semua untuk menggunakannya kerana produk ini adalah dalam
bentuk sachet.

Ini memudahkan anda membawanya ke mana-mana sahaja. Simpan sahaja 2 atau 3 sachets di dalam
beg anda dan boleh digunakan di mana-mana jua.

Pembungkusan yang kecil ini akan menjadikan produk madu sunnah ini lebih mesra pengguna.

-1 kotak mengandungi 20 sachets x 20 grams

Peluang Bisnes dengan Madu Sunnah. Produk Baru, Peluang Cerah sebab ramai yang belum jumpa lubuk ini... Rezeki anda diruangan ini....
Laman Web diberi PERCUMA kepada anda yang ada niat nak menambahkan pendapatan dari rumah.
DAFTAR PERCUMA sahaja.....

KLIK  sini untuk maklumat PERCUMA

Friday, 14 March 2014

Teknik Urutan supaya tahan lama

Mahu zakar anda sihat dan tahan lama semasa bertarung...ikuti teknik mengurut zakar di bawah:



Mengasak

Semasa mengasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik… buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit setiap hari.

Menjabat

Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urat zakar supaya zakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan…? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakkan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu… tarik nafas dalam-dalam… tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh… ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar…

Mengurut

Aku rasalah.. kaedah ni yang paling anda suka buat. haha.. ok..gurau jer .urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut anda..

Mengasah

Lepas tu barulah anda mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. Ingat sekali lagi!! jangan sampai terpancut !

Friday, 7 March 2014

Tidak timbul isu Suami ROGOL isteri

Mufti dan cendekiawan Islam membantah sebarang usaha untuk menghukum suami `merogol' isteri sendiri di bawah Kanun Keseksaan kerana ia bercanggah dengan Islam dan boleh merosakkan kesucian institusi perkahwinan.

Selain itu pelbagai pihak lain seperti pengamal undang-undang dan aktivis wanita menyifatkan kenyataan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) yang beranggapan perbuatan suami `merogol' isteri patut dihukum, sebagai pandangan yang berasaskan perjuangan hak asasi manusia di Barat.

Mufti Perak, Datuk Seri Dr. Harussani Zakaria berkata, perbuatan suami yang melakukan hubungan seks di luar kerelaan isteri sama sekali tidak boleh dianggap sebagai merogol isteri dan tidak boleh dianggap kesalahan di dalam hukum Islam.

Beliau yang menganggap permintaan Suhakam itu sebagai menentang hukum Tuhan, turut berpendapat bahawa pandangan sedemikian adalah pengaruh dari Barat yang kini memberikan hak secara berlebihan kepada golongan wanita.

Katanya, masyarakat Barat berbuat demikian bagi membetulkan kesilapan silam dan perasaan bersalah golongan lelaki mereka yang satu ketika dulu beranggapan seseorang wanita itu bukan manusia.

``Dalam Islam, hubungan kelamin suami isteri ada batasan dan had-had tertentu umpamanya waktu isteri sedang dalam haid, suami tidak dibenarkan menyetubuhi isterinya.

``Oleh itu, saya tidak bersetuju dengan cadangan Suhakam kerana seseorang suami berhak menyentuh isterinya manakala si isteri wajib taat. Jika isteri enggan, jatuhlah hukum nusyus dan tidak wajib ke atas suami memberi nafkah kepada isterinya,'' katanya kepada Mingguan Malaysia.

Beliau mengulas kenyataan Pengerusi Suhakam, Tan Sri Abu Talib Othman yang disiarkan pada muka depan Utusan Malaysia hari ini yang meminta kerajaan menjadikan tindakan suami `merogol' isteri sendiri sebagai satu kesalahan di bawah Kanun Keseksaan kerana ia satu penderaan seks dan keganasan di dalam sesebuah perkahwinan.

Abu Talib berkata, Suhakam menganggap perbuatan suami yang melakukan hubungan seks di luar kerelaan isteri adalah melanggar hak asasi manusia.

Tambahnya, suami yang tidak memberi nafkah dari segi wang ringgit selama berbulan-bulan dan masih inginkan layanan seks daripada isterinya juga boleh dikatakan melanggar hak asasi isteri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...