Wednesday 8 October 2014

10 Pembedahan Plastik Yang Ekstrem


1. Ia amat membimbangkan bahawa terdapat pakar bedah yang bersedia memberikan keinginan Beshine untuk mempunyai payudara terbesar di dunia.




2. Dennis Avner , yang meninggal dunia pada tahun 2012, dikatakan telah mempunyai sekurang-kurangnya 14 pembedahan untuk berubah menjadi kucing, termasuk yang pencabangan dua bibir, dan pipi dan dahi implan.



3. Jocelyn Wildenstein dilaporkan membelanjakan $4 juta untuk pembedahan plastik sepanjang hayatnya untuk berubah menjadi seperti kucing.



4. Victoria Wild, model Latvia yang mengubah dirinya menjadi anak patung tiruan. Berusia 30 tahun ,telah membelanjakan $ 53,000 pembedahan plastik termasuk tiga payudara, rhinoplasty, implan bibir, dan Botox.




5. Pengubahsuaian tubuh Eric Sprague ini. Transformasi reptilia yang berusia 42 tahun ini memerlukan beberapa prosedur pembedahan plastik, termasuk pencabangan dua lidah dan implan sub kulit, serta tatu seluruh badan dan gigi-filing.




6. Model British Alicia Douvall melakukan pembedahan plastik hampir berakhir dengan tragedi apabila hampir meragut nyawanya sendiri pada bulan Disember 2013. Alicia Douvall menyalahkan pakar bedah di atas kecacatan yang melanda mukanya.




7. Menjalani pembedahan tukar jantina pada usia 19, Amanda Lepore melakukan banyak pembedahan kosmetik dalam misi beliau untuk kelihatan seperti bintang filem. Kos implan payudara dan punggung, penyingkiran tulang rusuk, hidung, suntikan bibir, Botox dan membuat badannya "yang paling mahal di bumi"





8. Justin Jedlica, dikenali sebagai 'Ken Manusia Anak patung', mempunyai lebih 140 pembedahan kosmetik sejak berusia 18 tahun, termasuk rhinoplasty, gluteoplasty, dan implan dimasukkan ke dalam hampir setiap bahagian badan.




9. Salah seorang daripada pereka fesyen yang paling dihormati di dunia, Donatella Versace (gambar dpada tahun 1992 dan 2014) telah mengambil semangat beliau untuk pembedahan plastik untuk keterlaluan setiap tahun kebelakangan ini.




10. Penyanyi-penulis lagu Pete Burns dengan pembedahan plastik bibirnya. Dia menghabiskan wang simpanan untuk melakukan pembedahan rekonstruktif. Penyanyi The Dead or Alive menyaman pakar bedah dan kes ini diselesaikan di luar mahkamah pada tahun 2009 dengan sejumlah wang yang besar.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...